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Ilanet.ActionInAlgorithmsr1.9 - 02 Aug 2019 - 13:54 - GregorioIvanoff

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Action in algorithms / Ação em algoritmos: Algorithms in projects / Algoritmos em projetos. 2 August / ago. 2019. Claims in practice Education / Educação Reivindicações em prática: 2019. First edition: March - June, Second edition: August - November / Primeira edição: março - junho, Segunda edição: agosto - novembro. Education enacted from the production platform indicated in 2019 Scorecard / Educação concretizada a partir da plataforma de produção indicada em pontos 2019, 2 August / ago. 2019. Available from / Disponível em < http://www.ilanet.com.br/cgi-local/portal/bin/view/Ilanet/ActionInAlgorithms?skin=print.pattern >. access on / Acesso em 2 August / ago. 2019.


Computational behaviors / Comportamentos computacionais


"[...] there are three fundamental categories of computational behaviors in a software system: a) Computational operations for variable manipulations, b) Timing operations for event manipulation, and c) Space operations for memory manipulation [...]" (Wang, 2008). "[...] existem três categorias fundamentais de comportamentos computacionais em um sistema de software: a) Operações computacionais para manipulação de variáveis, b) Operações de tempo para manipulação de eventos, e, c) Operações espaciais para manipulação de memória [...]" (Wang, 2008).


Modeling algorithms / Algoritmos em modelagem


Prediction, Mathematics, Calibrations Predição, Matemática, Calibrações


Debugging designs / Esquemas em depuração


Language in algorithm, Behaviors of concurrent systems, Logical reasoning, Model-based designs, Failure of education, Formal methods, Programming Linguagem em algoritmo, Comportamentos de sistemas concorrentes, Raciocínio lógico, Esquemas baseados em modelos, Falha de educação, Métodos formais, Programação


Guidance funds / Fundos de orientação


Government guidance funds, Artificial intelligence, Science funding, Virtuality, China Fundos de orientação de governo, Inteligência artificial, Financiamento de ciência, Virtualidade, China


Keywords: algorithm in cohesiveness, algorithm in outcomes, algorithm in governance, collaboration in profit, outcomes in action, automation system


Português: ação em algoritmos


Outcomes: 2019


Claims in practice education 2019 / Educação Reivindicações em prática 2019: Risks in linkages / Riscos em vínculos. First edition: March - June, Second edition: August - November / Primeira edição: março - junho, Segunda edição: agosto - novembro. Education enacted from the production platform indicated in 2019 Scorecard / Educação concretizada a partir da plataforma de produção indicada em pontos 2019, 26 December / dez. 2018. Available from / Disponível em < http://www.ilanet.com.br/cgi-local/portal/bin/view/Ilanet/ClaimsInPracticeEducation?skin=print.pattern >. access on / Acesso em 26 December / dez. 2018.

Ivanoff, Gregorio Bittar; De Oliveira, Marcos Raul. Abordagens sociais em segurança de software. Grupo de Estudos em Modelagem de Software, Encontro GEMS 286, 18 abr. 2017. Disponível em < https://www.facebook.com/events/711390282375374 >. Acesso em 15 mai. 2019.

GEMS Grupo de Estudos em Modelagem de Software | Pesquisa de ambientes de aprendizagem para a Computação. Disponível em < http://blog.pucsp.br/gems/ >. Acesso em 9 abr. 2017.

HEETER, Carrie; MAGERKO, Brian; MEDLER, Ben; FITZGERALD, Joe. Game Design and the Challenge-Avoiding Impression Manager Player Type, July 12, 2008. Available from < http://adam.cc.gatech.edu/wp-content/uploads/2010/07/challenge-avoider-meaningfulplay.pdf >. access on 21 July 2013.

MACE, Michael. Google logic: why Google does the things it does the way it does: Puzzled about why Google closes successful products such as Reader while backing others such as self-driving cars? A former Apple and Palm executive explains. Available from < http://www.guardian.co.uk/technology/2013/jul/09/google-android-reader-why >. access on 20 July 2013.

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Updating governance / Governança que atualiza: Global Challenge / Desafio global. Remodelling Global Cooperation: Claims in practice 2017 / Remodelando a Cooperação Global: Reivindicações em prática 2017. Forming a coalition of people to develop a competition entry. / Formando uma coalizão de pessoas para desenvolver uma entrada de competição, 21 September / set. 2017. Available from / Disponível em < http://www.ilanet.com.br/cgi-local/portal/bin/view/Ilanet/UpdatingGovernance?skin=print.pattern >. access on / Acesso em 21 September / set. 2017.

Viholainen, Antti. Incoherence of a concept image and erroneous conclusions in the case of differentiability. Department of Mathematics and Statistics, University of Jyväskylä (Finland). The Montana Mathematics Enthusiast, ISSN 1551-3440, Vol. 5, nos.2&3, pp.231-248 2008 ©Montana Council of Teachers of Mathematics & Information Age Publishing. Available from < http://scholarworks.umt.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1124&context=tme >. access on 17 June 2016.

Who pays for science? Available from < https://undsci.berkeley.edu/article/who_pays >. access on 20 May 2019.

YANAY, N., The Social Construction of Autonomy: A Motivational Model Social Behavior and Personality, Society for Personality Research (Inc.), 22(3), 209-226, 1994.

-- GregorioIvanoff - 26 May 2019
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